SAKNAR

Usch va jag saknar dig! :-(



Folk säger att sorgen blir lättare med tiden, men är INTE bered att hålla med. Det gör fortfarande lika ont i mitt hjärta, hållet är fortfarande lika stort och saknaden växer för varje dag.

Varför ska livet vara så orättvist???

Jag saknar alla telefonsamtal från dig, telefonen är alldeles tyst nu mera. *ogilla*
Saknar vykorten som trillade in lite då och då. Aldrig hände det att du glömde en födelsedag eller namnsdag.
Du skickade ALLTID kort! Det saknar jag! :-(
Saknar även alla mysiga stunder med tillhörande fika. Alla kakor och pajer ja allt till och med din skruttiga lägenhet saknar jag.

Hoppas du har det bra där uppe i det blå, utan sjukdommar och lidande, för det är du värd!

Hälsa morfar och ge honom en bamse kram från mig! :-)

IRENÉ KOM TILLBAKA FÖR DU FATTAS OSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0