Onsdag

Känner mig snorrig och små hängig, usch och fy. Vill inte att det ska gå åt fel håll nu när jag äntligen började känna mig lite bättre, skit, skit och åter skit också! :-(
Har inte tid att vara sjuk mer, äter penicillin fram till fredag sen hoppas jag skiten är ute ur kroppen för gott.

Idag är jag hemma och pluggar hela dagen lång, känns ganska skönt med tanke på att jag inte är helt hundra ännu. Har hunnit med en storhandling också efter att jag lämnade barnen på dagis.
Nu sitter jag och läser det sista inför morgondagens seminarie, har typ 62 sidor kvar att läsa... men går segt nu.

Om undran inför livet       Värdegrunden: - finns den? (häftad)


Barnen ska hämtas 16,30 idag och sen är det bara hem och fixa mat och köra kvällsracet själv, för Frans jobbar sent idag... usch och fy va tråkigt.

Men å andra sidan är jag hemma sent imorgon så då får han köra hela racet. Så det jämnar nog ut sig i slut endan.

Har börjat räkna ner till helgen nu, ska bli riktigt kul att åka till appa över helgen. Se upp Karlstad för snart kommer vi! :-)

Hoppas hoppas hoppas bara att det blir hyfsat väder så vi kan göra en massa kul saker!

Nej nu får jag inte smita längre från böckerna, MÅSTE läsa klart och skriva klart mina reflektioner nu så jag slipper det när jag hämtat barnen från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0