Sjukstugan fortsätter

Ja lite har hänt sedan mitt förra inlägg i alla fall på sjukdomssidan. Var hos läkaren igen i tisdags och då konctaterades att jag har lunginflammation, bihålsinflamation och en liten sväng av halsflus... inte undra på att jag kännt mig dålig. Så nu äter jag en dunder kur med pencilin och hopppas på bättring.

Måste faktisk säga att jag känner mig lite lite bättre idag, feber är borta sen igår kväll och jag har kunnat äta lite grann, skönt! Sakta men säkert går det åt rätt håll.
Börjar till och med störa mig på röran här i huset och på att det inte är städat... bara det i sig är ett friskhetstecken att jag orkar bry mig. Dock lär städning inte bli gjord innan jag är frisk i vilket fall. För den skiter herr Johansson i uppenbarligen! Suck tur man inte är sjuk allt för ofta för då skulle hela huset gå under. Kylen är ekande tom och som sagt städningen ligger låååååååååååååångt efter.... allt pga att jag varit sjuk.
Så ork eller inte så måste jag endå massa iväg mig till affären för att handla ikväll... SUCK!

Men men det som inte dödar det härdar får bli mitt moto för dagen.

Nej nu är det dags för lite vila igen, helt slut i kroppen utan att ha ansträngt mig... sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0