Fina fina Lisa! :-)

Idag känns allt så mycket bättre. Lisa har varit här hela dan och vi har arbeta med kartläggningen. Läst varandras texter och gett varandra feedback där det behövts. Skönt att få bekräftat att man är på rätt spår och inte missförstått själva upppgiften eller så.
Så nu har jag bättre koll på vad jag har kvar att skriva, än är det ett par timmars jobb kvar men nu kan jag vart fall se slutete på detta evighets projekt.
 
Vet inte vad jag skulle göra utan min fina, fina Lisa, alla borde få ha förmånen att ha så bra vänner som jag har. Hoppas inneligt att min närmaste vänner vet hur mycket de betyder för mig. Tack för att ni finns! :-)
 
Nu är jullovet nära, Felicia kom hem redan 12,30 idag och är nu igång och färgar håret innan det äär dags för henne att åka till Söderköping. och mannen är i skrivande stund på fritids för att hämta upp min stora dotter.
 
Sen ska här bara njutas i över en veckas tid. Inga måsten, tider att passa eller bestyr som måste uträttas.... utan bara kvalitets tid med min underbara familj.
 
Som jag har längtat efter denna dag!
 
Var rädda om er där ute! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0