Thildas födelsedag

Dagen vart inte riktigt som jag hade planerat igår, men bra ändå!

Lyckades lura hit Matilda på en fika på förmiddagen så slapp undan skrivandet en stund. Efter att hon hade varit här hann jag skriva i ca 50 minuter innan det var dags att åka till Mjölby med Felicia.
Vart inga nya medeciner denna gång utan de ville inte höja dosen förens efter jul och nyår.
Vi passade även på att köpa en julklapp till som skulle med till Söderköping.

På vägen hem igen kom jag på att vi borde köpa de där julklapparna som vi bestämt oss för nu istället för att vänta. Så jag hämtade upp kidsen och så for vi till Linköping där vi mötte upp Frans.
Fick shoppat det vi skulle ha och barnen fick var sin liten skit sak också. Sedan avslutade vi vår shoppingstund med att äta på Mac Donalds... det var barnen allt värda!

Väl hemma igen hitttade jag tillbaka till datorn och fick pluggat en bra stund så nu börjar det likna något i alla fall... men som sagt långt ifrån färdig är jag allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0