Tur i oturen..... kanske...!

Jag och min konstiga spontana infall. Satt här ock skrev på min kartläggning medans Frans barkaderat sig i soffan med skitprogram på tvn. När jag av någon konstig anledning hamnade på en resesida.
 
Hade det inte varit för att William inte har något pass ännu så hade jag nu lätt suttit här med fem biljetter och avresedag imorgon till Jordanien.
Fan att vi inte fixade ett pass till honom också när vi endå var i farten senast. Hittade en perfekt resa för en strunt summa, frågade Frans om han ville göra något galet och svaret blev ja!
 
Men som sagt utan pass till minstingen kommer vi ingenstans, vill inte lämna honom hemma denna resan också. Och vem skulle lixom ställa upp som barnvakt en vecka med mindre en 24 timmars förvarning.
 
Så nä det blev ingen resa, men fasen så sugen jag blev. Att bara packa väskan stoppa in ungarna i bilen och bara åka iväg. Tänk vilken överaskning det skulle vara för barnen.
Men men får väl gå här hemma i kylan.... och då menar jag verkligen kylan då pannan i huset pajat... och frysa istället för att sola och bada. Nej då jag är inte bitter.... inte alls!
 

Men vad är det att vara bitter över är ju bara detta poolområde som jag går miste om...blääää... jag vill åka jag vill. jag vill jag vill jag vill!!!!!!!!!!!!!
 
Åh andra sidan skulle nog aldrig Felicia förlåta mig när det framkom att vi åkte på en spontan utlands semster utan henne när hon var i Söderköping. Hon skulle ha blivit så jäkla arg kan jag lova.
Men att leka med tanken är endå roligt.
 
Fan jag vill verkligen åka... fuck fuck fuck!!!!
 
Nä bästa att fortsätta med kartläggningen i takt med mannens snarkningar från soffan.... spännande fredags kväll vi har i det här huset... pensionärs varning är jag rädd!
 
Over and out! :-)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde för längesedan att du opererat dig, minns jag rätt? Hur mår du? Ångrar du dig? Var det värt det? Kan du ät allt? Vad dumpar du? Hur många mål äter du per dag? Vad har din omgivning sagt? Försvann något socialt med maten? Och har du haft komplikationer? Och vilka?

2016-04-21 @ 23:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0