Bihåleinflammation

Aj, aj, aj, aj, aj och åter AJ, sitter här med jätte ont i huvudet och tryck över både näsan och ögonen. Och dessutom kan jag inte böja huvudet framåt utan att det gör skit ont. 

Försökte ställa en egen diagnos genom att surfa runt på internet, men tillslut fick det bli ett samtal till 1177 och de bekräftade de som jag redan hade på känn BIHÅLEINFLAMMATION, suck!!!!!



Jag som ALDRIG bir sjuk... vad är det här... haft ont i huvudet en längre tid men trott att de berode på tentan som var i måndags... men icke sa nicke!
Så nu ska jag härda ut smärtan och egen behandla mig med nässprej och värktabletter till efter helgen och om jag inte är bättre då så skulle jag ringa vårdcentralen. KUL eller inte!

Har inte tid att vara sjuk, det finns påtok för mycket som jag vill/måte hinna med att göra... f*n varför just nu???

Idag måste jag pigga på mig och hämta Thilda tidigare på förskolan för hon ska till US på hörselkontroll, får se vad läkarna säger denna gång. Sen ska jag och Thilda överaska Madde tror jag. Tänkte göra ett spontan besök i syrrans nya lägenhet! :-)
Sen till förskolan och hämta upp grabbarna och vidare hem, ikväll blir det familjemys... LÄNGTAR!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0