Måndag

Nu är det dags att stänga ner datorn och avsluta förmiddagens pluggande. Hann bara plugga i 2 timmar dock, men alltid något.
Lämnade inte barenns fören vid 10 idag så vi tog en slömorgon helt i min smak.

Nu ska jag åka in till US för att besöka underbara Anki efter hennes operation sen direkt vidare till skolan för en föreläsning. Men vem fan lägger en föreläsning mellan 15-17... hur tänker dom igentligen, blir så trött! :-)

Ikvälll blir det att forsätta målandet i köket samt packa åt Thilda för imorgon ska jag köra henne till Karlsborg. Hon ska besöka min farmor och farfar, hon blir kvar där tills på söndag när farmor kör hem henne igen! Undrar hur jag ska klara mig utan henne i så många dagar! :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0