Tenta

Nu är ÄNTLIGEN tentan gjord, snacka om urladdning i kroppen.
Men skönt att ha den gjord.

Måste dock säga att jag är jätte besviken på själva tentan, skit tenta rent ut sagt. Tantan skulle täcka HELA geografi och historia ämmnet. Men bestod bara av 4 frågor dock a och b frågor.
Men frågorna var i stort sett kopior på de frågor som vi fått som instuderingsfrågor en vecka tidigare.

Hur fan kan man ta samma frågor. De flesta i klassen tyckte förstås att det var jätte bra frågor, men skillnaden mellan de och mig är att jag pluggat VARJE dag i 3 veckor och de andra skitit i att plugga och på sin höjd gjort instuderingsfrågorna.
Och i och med tentans utförande så kommer de klara sig lika bra/dåligt som mig, hur fan kan det vara rättvist?

Blir så arg!
Jag ville verkligen visa att jag kunde allt vi lärt oss men fick inte visa nåt, inga djupa frågor som krävde analys förmåga och inga jämföelser tex mellan sten- och järnåldern.
Fan jag som kunde det här.
Men nu får jag bara hålla tummarna att jag klarat tentan, får besed näst nästa onsdag tror jag för lärarna har 10 arbetsdagar på sig att rätta och 2 dagar på sig att lägga in det i systemet. :-)

Bara att hoppas! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0